Πληροφορική Α' Λυκείου
Start
*****************************************************
Kεφ. 9: Διαδίκτυο, Web 2.0, και Web X.0 Link - Chapter 9
- 9.3 Από τον Web 1.0 στον Web X.0
Κεφ. 14: Τηλεργασία - Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση Link - Chapter 14
- 14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από απόσταση
Κεφ. 10: Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου Link - Chapter 10
- 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
- 10.2 Ο Παγκόσμιος Ιστός, Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου
Κεφ. 11: Εισαγωγή στη HTML Link - Chapter 11
Θα χρησιμοποιηθεί η εφαρμογή διαδικτύου codepen για τη συγγραφή κώδικα HTML και CSS
Τα παραδείγματα, οι δραστηριότητες και οι ασκήσεις βρίσκονται στη σελίδα HTML
*****************************************************
Ύλη Διαγωνίσματος
- 11.1 Γενική εισαγωγή στην HTML: Link - Chapter 11
- Ασκήσεις: Link HTML
- Περιβάλλον συγγραφής HTML: Link codepen
*****************************************************
Κεφ. 15: Κοινωνικά Δίκτυα Link - Chapter 15
- 15.1 Γενικά για τα Κοινωνικά Δίκτυα
- 15.2 Κατηγορίες Κοινωνικών Δικτύων
- 15.3 Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Χρήσης Κοινωνικών Δικτύων
*****************************************************
Κεφ. 16: Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο Link - Chapter 16
- 16.1 Ασφάλεια Υπολογιστικού Συστήματος
- 16.2 Θέματα Ασφάλειας και Προστασίας στο Διαδίκτυο
- 16.3 Πληροφορίες, Πνευματικά Δικαιώματα και Πειρατεία Λογισμικού στο Διαδίκτυο
- 16.4 Ιδιωτικότητα και Προσωπικά Δεδομένα στο Διαδίκτυο
Κεφ. 13: Εφαρμογές Νέφους Link - Chapter 13
- 13.1 Εισαγωγή στις Εφαρμογές Νέφους
- 13.2 Μοντέλα Υπηρεσιών Νέφους
- 13.3 Εφαρμογές Υπηρεσιών Νέφους
Κεφ. 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Link - Chapter 7
- 7.1 Προγραμματισμός Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
- 7.2 Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός σε 3D Περιβάλλον
*****************************************************
End